II وب گالری اقا مهران II

 

 

 

 

 

 

 

 

 سلام به شما عزیزی که افتخار دادی و از گالری من بازدید کردی.من هم نقاشی میکنم و هم خطاطی البته کارای نقاشیم با مداد رنگی پاستیل و ذغال هس و کارای خط رو هم با جوهر دوات,خودکار,ماژیک و مداد انجام میدم.امیدوارم که خوشتون بیاد.شما هم اگ تو کارای هنری مث خط,نقاشی,معرق,کاردستی و...هستین کاراتونو بفرستین بذارم تو این گالری کوچولو. لحظات خوبی داشته باشین...

 



نظرات شما عزیزان:

gulu
ساعت14:56---13 تير 1393
وااااااااااای مهران کارات محشره فقط...
فقط خواستی اثری هنری از خودت خلق کنی قبلش با من هماهنگ کن:):)
پاسخ:صد در ثد


atefeh
ساعت18:27---1 فروردين 1393
weblog alii dari,,,khoshhal misham b web log manam sar bezani,,age khasti tabadol link konim


امیرهمایون و شیدا
ساعت2:49---25 تير 1392
سلام آقا مهران وبتون خیلی حرفه اییه اگه میشه به وب ما هم سر بزن
پاسخ:سلام ممنون از لطفتون حتما سر میزنم...تشکرات فراوانhttp://loxblog.com/images/smilies/smile%20(27).gif


ahmadzade
ساعت10:39---26 فروردين 1392
با عرض سلام خدمت دوست گلم خوبی .وبلاگ خوبی دارید .برای افزایش پیج رنک گوگل سایت خود با وبسایت ما تبادل لینک کنید خوشحال میشم با تشکر

hamid
ساعت21:06---23 فروردين 1392
سلام دوست من کارت زیباست سعی کن تو کارت انگیزه داشته باشی من هم خطاطی میکنم به کار های هنری علاقه دارم به ورزش پینگ پنگ علاقه زیاد دارم در حد حرفه ای اگه خواستی به وبلاگم سر بزن دوست داشتی تبادل لینک کنیم با اسمpingpong

شیدا
ساعت12:11---8 اسفند 1391
سلام داداش مهران افرین خیلی هنرمندی امیدوارم همیشه تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی

azmusiqisi
ساعت12:26---16 آبان 1391
بابا ایول کارهات محشره من که خوشم اومد میدونم یکم ایراد های داره ولی اگه کلاس نرفتی و کار خودته واقعا تحت تاثیر قرار گرفتمپاسخ:نه عزیزم کلاس نرفتم 2 ماهه که شروع کردم ولی یکی دوتا از کارام مال چن سال پیشه سعی میکنم بهتر بشم. ممنونم که سر زدی.موفق باشی

سارا
ساعت22:46---16 مهر 1391
سلاممممممممم اول از همه تشکر میکنم که به وبم سر زدی و ممنونم بابت نظر قشنگت من شمارو با افتخار لینک کردم شماهم اگه قابل دونستی بلینک
چشمممم رو چشمم دعا میکنم که هر چه زودتر نیمه گمشده تون رو پیدا کنین


farzane
ساعت10:56---8 مهر 1391
salam duste aziz manun ke be webe ma sar zadi...webe jalebi dari...agar tamaiol be tabadole link dari hatman begu ke ba che esmi linketun konimپاسخ: سلام با همین اسم " II وب گالری مهران جون II " لینک کن.ادرستو بده تا منم لینکت کنم.

ziba
ساعت21:43---5 مهر 1391
vay ina hame kare khodete kheyli qashangan
manam dus daram khat yad begiram
makhsusan avali k ahange shadmehr bud kheyli qashang bud
b manam sar bzan
tanx


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 5 مهر 1398برچسب:گرافیک,خطاطی,خوشنویسی,معرق,تابلو,نقاشی,هنر,گالری,طراحی,سوخته کاری, توسط اقا مهران